Testowanie wtryskiwaczy CR, popowtryskiwaczy, wtryskiwaczy mechanicznych, benzynowych
Testy odbywają się na najnowszych maszynach dostępnych na rynku. Do wszystkich wtryskiwaczy dodajemy protokół z pomiaru dawek przy różnych obciążeniach (nie dotyczy wtryskiwaczy mechanicznych i benzynowych).
Regeneracja wtryskiwaczy Common Rail (BOSCH, DELPHI, DENSO, SIEMENS VDO CONTINENTAL)
Demontaż wtryskiwacza na części
Ocena elementów wtryskiwacza przy użyciu mikroskopu
Jeżeli wtryskiwacz jest nienaprawialny pracownia pobiera opłatę jedynie za sprawdzenie
Mycie elementów w myjkach ultradźwiękowych
Kontakt z klientem w celu ustalenia kosztów naprawy
Wtryskiwacze montowane są w oparciu o technologie producenta z zastosowaniem tylko oryginalnych części przy zastosowaniu specjalistycznych narzędzi
Badanie wtryskiwacza na urządzeniu testowym Bosch EPS 205 lub ZAPP CRU2R
Pomiar dawki wtryskowej przy pełnym obciążeniu, częściowym i na biegu jałowym,
badanie przelewu i dawki pilotażowej
Sprawdzenie rozpylania wtryskiwacza przy pomocy urządzenia Zapp Diesel Tech
Do każdej naprawy dołączamy wydruk z urządzenia testowego BOSCH lub ZAPP z wykonanych pomiarów, które potwierdza czy wtryskiwacz posiada parametry zalecane przez producenta
Regeneracja Pompowtryskiwaczy GRUPA VW/SEAT/SKODA/AUDI (za wyjątkiem silników 2.0 tdi 16 zaworów)
Demontaż wtryskiwacza na części przy użyciu specjalnej prasy z elektronicznym miernikiem siły nacisku
Ocena elementów wtryskiwacza przy użyciu mikroskopu
Jeżeli wtryskiwacz jest nienaprawialny pracownia pobiera jedynie opłatę za sprawdzenie, zwraca wtryskiwacz w częściach
Mycie elementów w myjkach ultradźwiękowych
Kontakt z klientem w celu ustalenia kosztów naprawy
Wtryskiwacze montowane są w oparciu o technologie producenta z zastosowaniem tylko oryginalnych części przy zastosowaniu specjalistycznych narzędzi
Sprawdzenie ciśnienia otwarcia na urządzeniu EPS 205 lub EPS 100
Sprawdzenie rozpylania wtryskiwacza oraz pomiar dawek przy pomocy stołu probierczego z CAMBO-em
Protokół z badania wtryskiwacza
Regeneracja wtryskiwaczy mechanicznych dwu-sprężynowych i jedno-sprężynowych
Pomiar ciśnienia otwarcia wtryskiwacza przed naprawą oraz ocena strugi rozpylania
Demontaż wtryskiwacza na części
Ocena elementów wtryskiwacza przy użyciu mikroskopu
Jeżeli wtryskiwacz jest nienaprawialny pracownia pobiera opłatę jedynie za sprawdzenie
Mycie elementów w myjkach ultradźwiękowych
Kontakt z klientem w celu ustalenia kosztów naprawy
Wtryskiwacze montowane są w oparciu o technologie producenta z zastosowaniem specjalistycznych narzędzi
Badanie
wtryskiwacza na urządzeniu testowym Bosch EPS 205 lub EPS 100
Czyszczenie i testowanie wtryskiwaczy benzynowych (wtrysk bezpośredni)
testowanie
czyszczenie ultradźwiękowe
płukanie wsteczne
ponowne testowanie
wydruk protokołu z parametrami wtryskiwacza
badanie odbywa się na najnowszym urządzeniu Excalibur GDI Master firmy Hartridge
Czyszczenie wtryskiwaczy benzynowych (wtrysk pośredni)
Czyszczenie odbywa się na najnowszych urządzeniach do testowania firmy ZAPP przy użyciu specjalnych płynów testujących i środków czyszczących
Test rezystancji wtryskiwacza oraz pomiar dawkowania przy symulacji różnych obciążeń pracy silnika
Czyszczenie ultradźwiękowe z wysterowaniem wtryskiwacza
Płukanie wsteczne
Ponowny pomiar dawek wtryskiwaczy oraz test nieszczelności