Site Overlay

OFERTA

Testowanie wtryskiwaczy CR, popowtryskiwaczy, wtryskiwaczy mechanicznych, benzynowych

Testy odbywają się na najnowszych maszynach dostępnych na rynku. Do wszystkich wtryskiwaczy dodajemy protokół z pomiaru dawek przy różnych obciążeniach (nie dotyczy wtryskiwaczy mechanicznych i benzynowych).

Regeneracja wtryskiwaczy Common Rail (BOSCH, DELPHI, DENSO, SIEMENS VDO CONTINENTAL)

Demontaż wtryskiwacza na części

Ocena elementów wtryskiwacza przy użyciu mikroskopu

Jeżeli wtryskiwacz jest nienaprawialny pracownia pobiera opłatę jedynie za sprawdzenie

Mycie elementów w myjkach ultradźwiękowych

Kontakt z klientem w celu ustalenia kosztów naprawy

Wtryskiwacze montowane są w oparciu o technologie producenta z zastosowaniem tylko oryginalnych części przy zastosowaniu specjalistycznych narzędzi

Badanie wtryskiwacza na urządzeniu testowym Bosch EPS 205 lub ZAPP CRU2R

Pomiar dawki wtryskowej przy pełnym obciążeniu, częściowym i na biegu jałowym,
badanie przelewu i dawki pilotażowej

Sprawdzenie rozpylania wtryskiwacza przy pomocy urządzenia Zapp Diesel Tech

Do każdej naprawy dołączamy wydruk z urządzenia testowego BOSCH lub ZAPP z wykonanych pomiarów, które potwierdza czy wtryskiwacz posiada parametry zalecane przez producenta

Regeneracja Pompowtryskiwaczy GRUPA VW/SEAT/SKODA/AUDI (za wyjątkiem silników 2.0 tdi 16 zaworów)

Demontaż wtryskiwacza na części przy użyciu specjalnej prasy z elektronicznym miernikiem siły nacisku

Ocena elementów wtryskiwacza przy użyciu mikroskopu

Jeżeli wtryskiwacz jest nienaprawialny pracownia pobiera jedynie opłatę za sprawdzenie, zwraca wtryskiwacz w częściach

Mycie elementów w myjkach ultradźwiękowych

Kontakt z klientem w celu ustalenia kosztów naprawy

Wtryskiwacze montowane są w oparciu o technologie producenta z zastosowaniem tylko oryginalnych części przy zastosowaniu specjalistycznych narzędzi

Sprawdzenie ciśnienia otwarcia na urządzeniu EPS 205 lub EPS 100

Sprawdzenie rozpylania wtryskiwacza oraz pomiar dawek przy pomocy stołu probierczego z CAMBO-em

Protokół z badania wtryskiwacza

Regeneracja wtryskiwaczy mechanicznych dwu-sprężynowych i jedno-sprężynowych

Pomiar ciśnienia otwarcia wtryskiwacza przed naprawą oraz ocena strugi rozpylania

Demontaż wtryskiwacza na części

Ocena elementów wtryskiwacza przy użyciu mikroskopu

Jeżeli wtryskiwacz jest nienaprawialny pracownia pobiera opłatę jedynie za sprawdzenie

Mycie elementów w myjkach ultradźwiękowych

Kontakt z klientem w celu ustalenia kosztów naprawy

Wtryskiwacze montowane są w oparciu o technologie producenta z zastosowaniem specjalistycznych narzędzi

Badanie wtryskiwacza na urządzeniu testowym Bosch EPS 205 lub EPS 100

Czyszczenie i testowanie wtryskiwaczy benzynowych (wtrysk bezpośredni)

testowanie

czyszczenie ultradźwiękowe

płukanie wsteczne

ponowne testowanie

wydruk protokołu z parametrami wtryskiwacza

badanie odbywa się na najnowszym urządzeniu Excalibur GDI Master firmy Hartridge

Czyszczenie wtryskiwaczy benzynowych (wtrysk pośredni)

Czyszczenie odbywa się na najnowszych urządzeniach do testowania firmy ZAPP przy użyciu specjalnych płynów testujących i środków czyszczących

Test rezystancji wtryskiwacza oraz pomiar dawkowania przy symulacji różnych obciążeń pracy silnika

Czyszczenie ultradźwiękowe z wysterowaniem wtryskiwacza

Płukanie wsteczne

Ponowny pomiar dawek wtryskiwaczy oraz test nieszczelności